Termék visszaküldése
TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE
Ha természetes személyként nem szakmádhoz, foglalkozásodhoz kapcsolódó vagy más üzleti céllal vásárolsz nálunk, akkor a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szerint fogyasztónak minősülsz, és így a törvény erejénél fogva jogodban áll indokolás nélkül elállni a szerződéstől, azaz az általad megrendelt termékek megvásárlásától. Az elállási jogot egészen az általad megrendelt termékeket tartalmazó csomag átvételétől számított 14 (tizennégy) napig gyakorolhatod.
Kérjük, hogy a zökkenőmentes ügyintézés érdekében az érintett termék(ek) visszajuttatását az elállási nyilatkozatod megküldését követően haladéktalanul intézd el, és légy arra figyelemmel, hogy a visszajuttatásra (azaz az érintett termék feladására) 14 (tizennégy) napos határidőt biztosít számodra a jogszabály attól számítottan, hogy:
- az elállási nyilatkozatodat elküldted online, vagy
- a postán küldött nyilatkozatodat kézhez vettük.
Ha hibás vagy lejárt szavatosságú terméket kaptál, annak vételárát és szállítási költségét minden esetben visszatérítjük, bontott csomagolás esetén is. Abban az esetben, ha nem a megrendelt terméket kaptad, kérjük, ne bontsd fel a terméket, annak vételárát és szállítási költségét csak bontatlan csomagolás esetén térítjük meg.
Abban az esetben ha a megrendelt termék nem tetszik, vagy nem a kívánt termék került megrendelésre, akkor kizárólag eredeti, bontatlan csomagolású terméket áll módunkban visszavenni és a vételárát visszatéríteni.
A visszaküldött termékeket minden esetben megvizsgáljuk. A szándékosan megrongált, illetve láthatóan használt termékek (pl. félig elfogyasztott tusfürdő, parfüm, sampon, stb.) vételárát és szállítási költségét nem áll módunkban visszatéríteni.
Hogyan történik a visszaküldés?
Ha a terméket csomagként adod fel a visszaküldéshez tetszőleges szállítási módot (posta, egyéb futárszolgálat) vehetsz igénybe. Felhívjuk figyelmedet, hogy a termék visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli!
- Nyomtasd ki és töltsd ki az elállási nyilatkozatot, majd juttasd el hozzánk elektronikusan az info@festekzalaegerszeg.hu e-mail címre, vagy postai úton a következő címre: Á-Pigment Kft., 8900 Zalaegerszeg, Bíró Márton utca 21.
- Az eredeti csomagolásában lévő terméket csomagold be egy biztonságosan lezárható kartondobozba és helyezd a csomagba a kitöltött elállási nyilatkozatot.
- Add fel a csomagot az alábbi címre:
Á-Pigment Kft.
8900 Zalaegerszeg, Bíró Márton utca 21.
Amennyiben lehetőséged van rá, a terméket/termékeket személyesen is behozhatod üzletünkbe (cím: 8900 Zalaegerszeg, Bíró Márton utca 21.).
Hogyan történik a visszatérítés, ha csomagként küldöd vissza a terméket/termékeket?
Az általad fizetett összeget legkésőbb az elállási szándékról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatérítjük részedre. Felhívjuk ugyanakkor szíves figyelmedet, hogy a részedre fizetendő összeget mindaddig visszatarthatjuk, amíg a termék meg nem érkezett hozzánk vagy nem igazoltad, hogy a terméket visszaküldted részünkre.
Ha utánvéttel fizettél, az összeget bankszámlára utalással térítjük vissza. Ehhez kérjük, az elállási nyilatkozaton szíveskedj megadni a bankszámlaszámodat.
Át nem vett csomag visszaküldése esetén: visszaszállítás díja a fogyasztót terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Hogyan történik a visszatérítés, ha a terméket/termékeket személyesen hozod vissza?
A termék(ek)et, a vásárlást igazoló számla egyidejű bemutatásával, visszahozhatod személyes átvételi pontunkra (cím: 8900 Zalaegerszeg, Bíró Márton utca 21.). A vételár és a szállítási költség visszatérítése, a termék(ek) vizsgálata után, az általad meghatározott módon (utalással bankszámlára, vagy készpénzben) történik.